بازی فکری مدل تاسور CLEVER

  • سبک بازی

    خانوادگی، تاسی

    خانوادگی، تاسی

  • رده سنی

    بزرگسال، کودک، نوجوان

    بزرگسال، کودک، نوجوان

  • مخاطرات

    خطر بلعیدن

    خطر بلعیدن

  • تعداد بازیکن

    یک تا چهار نفر

    یک تا چهار نفر

  • درجه سختی

    آسان

    آسان

  • مدت زمان بازی

    کمتر از یک ساعت

    کمتر از یک ساعت

  • تولید شده در

    داخل کشور

    داخل کشور

فروشنده

195,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد کالا

200x150x50 میلی‌متر

وزن

500 گرم

سبک بازی

خانوادگی

تاسی

رده سنی

بزرگسال

کودک

نوجوان

مخاطرات

خطر بلعیدن

تعداد بازیکن

یک تا چهار نفر

درجه سختی

آسان

مدت زمان بازی

کمتر از یک ساعت

تولید شده در

داخل کشور

خلاصه روش بازی

آماده‌سازی و روند بازی
به هر بازیکن، یک "برگه‌ی عملیات" بدهید.
نکته: بالطّبع در بازی‌های 2، 3 و 4 نفره، همه‌ی بازیکنان باید برگه‌ی عملیاتِ یکسان دریافت کنند: یا همه، نسخه 1… یا همه، نسخه 2!
بازی چهار نفره، در 4 دور، بازی سه نفره، در 5 دور و بازی‌های تک نفره و دو نفره، در 6 دور برگزار می‌شوند.
هر بازیکن، در هر دور، یک بار "تاسور" خواهد بود؛ "آغازکننده‌ی بازی" (تاسورِ دورِ اوّل) را -به شکل توافقی- تعیین کرده و هر 6 تاس را به او بدهید.
در آغازِ دورهای اوّل تا چهارم، هر بازیکن، یک "عملیات" -به عنوان "پاداش"- دریافت می‌کند.

برگه‌ی عملیات
برگه‌ی عملیات، دارای 5 "ناحیه‌ی رنگی" است. بازیکنان، به اِزای هر تاسی که انتخاب می‌کنند، یک خانه از برگه‌ی عملیات را علامت زده یا عددی را در یکی از خانه‌های برگه می‌نویسند؛ واضح است که خانه‌ی مربوطه باید "هم‌رنگ" با تاسِ انتخابیِ بازیکن باشد!
در سمت چپِ 3 ناحیه‌ی آبی، سبز و قرمز، یک پیکان سیاه‌رنگ دیده می‌شود. برای نوشتنِ اعداد در این ناحیه‌ها باید از خانه‌های مُنتها اِلیه سمت چپ شروع کرده و بدون این‌که خانه‌ای را خالی بگذارید، به‌ترتیب به سمت راست بروید!
در ناحیه‌های نارنجی و زرد، می‌توانید اعداد را به هر ترتیبی که خواستید، علامت بزنید!

پایان بازی
بازی، وقتی به پایان می‌رسد که آخرین "تاسور"، آخرین نوبت خود را بازی کرده و همه‌ی "تاس‌جمع‌کن"ها نیز آخرین نوبت‌های خود را بازی کرده باشند! بازیکنان می‌توانند عملیات ویژه‌ی مربوط به تاس‌ها را انجام دهند ولی هرگونه عملیات "تاس ریختنِ دوباره" مُنتفی شده و از دست می‌رود! امتیازاتِ هر 5 ناحیه‌ی رنگی را حساب کرده و امتیازات ویژه‌ی "روباه" را نیز به آن‌ها اضافه کنید (بخش "عملیات و امتیازات ویژه" را ببینید). بازیکنی که بیش‌ترین امتیازات را کسب کرده باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود!
در صورت تساوی، بازیکنی برنده خواهد بود که در یکی از ناحیه‌های رنگی، بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده باشد!

امتیاز سطح هوشی
بالاتر از 280 انیشتین در برابر شما طفلی بیش نیست!
260 تا 280 شما برای خودتان یک‌پا آلبرت انیشتین هستید!
240 تا 260 عجب نابغه‌ای!
220 تا 240 به احترام‌تان کلاه از سر برمی‌دارم!
200 تا 220 واو! تحت‌تأثیر قرار گرفتم!
180 تا 200 نتیجه‌ی بسیار خوبی است!
160 تا 180 کارتان خوب بود!
140 تا 160 بدک نبود… می‌توانست بهتر از این هم باشد!
پایین‌تر از 140 باید بیش‌تر از این‌ها تلاش کنید!

اقلام همراه

/6 تاس (در 6 رنگ مختلف)
/25 برگه‌ی عملیاتِ "دو-رو" (نسخه 1)
/25 برگه‌ی عملیاتِ "دو-رو" (نسخه 2)

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
با زیرکی و حسابگری و با اندکی دقت در احتمالات موجود و البته با اندکی خوش‌شانسی، نتایج تاس‌ها را به بهترین شکل ممکن، در "برگه‌ی عملیات" خود ثبت کرده و بیش‌ترین امتیازات ممکن را کسب کنید تا برنده‌ی این بازی هوشمندانه و استراتژیک باشید. "تاسور"، مجموعه‌ای است متشکل از دو بازی "That’s Pretty Clever" و "Twice as Clever" -که در این بازی ، با نام‌های "نسخه 1" و "نسخه 2" از آن‌ها یاد می‌ک ...بیشتر
بازی فکری مدل تاسور CLEVER

195,000 تومان